GODIS!

Godkväll mysiga blogg.
Dagen har varit lugn. Slutade tillochmed två!
Lite bild, påbörjaning av musikvideo (FjortisDunk) och massa musik.
SCHLAAAAPPPTT!
2 satser ur Arianna och The Real Groups "Alla talar med varandra" är de sånger som vi sjunger just nu, väldigt duktigt av oss må jag säga!

Efter skolan åkte jag till sickla. Hittade ett helt gäng vårjackor som jag blev jättesugen på... men, den ekonomin jag har tillåter inte förhastade köp av sådant som jag redan har massvis av.
Jag trippade in på MakeupStore och genomgick min sminkkurs och fick sedan med mig smink för ca 500 kr :D

Lite tråkigt då jag faktiskt visste mestadelen av de små tricks hon försökte lära mig, men men, man kan ju inte rå för att man är bäst ;D

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback