en onödig lista

HEJ!
En onödig lista snodd från Lollos blogg.

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
 bättre
Hur vill du dö: gammal och rik på vänner & minnen
Vem av dina vänner är mest lik dig: alla mina vänner formar mig till den jag är idag och den jag blir imorgon.
Vem är högljuddast: ingen
Vem får dig mest att skratta: alla mina vänner
Vem har du känt längst: viktor, hanna, julia, lars
Vem är blygast av dina vänner: jag själv är nog blygast
När grät du mest: gråter mer och mer för varje gång
Vad är den bästa känslan i världen: lycka
Värsta känslan: ångest och ensamhet
Vart vill du bo i framtiden: i en härlig takvåning i paris
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: utseendemässigt? Äh, jag skulle nog göra mig klokare
Hur länge tror du att du kommer leva: förevigt

KAN DU:
Gå ner i splitt:
 almost
Skriva med båda händerna: ja
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: ja
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback