Daughter of God

Hej bloggen!
Idag gick jag förbi plattan och träffade där Birgitta som predikade.
Har tänkt att hjälpa till under de predikningarna jätte länge, men det har aldrig blivit av.
För ett tag sedan smsade Kalle, en kille från Pingst Märsta, lite tider när de tänkte stå där. Nu känns det som om jag kommer att ha tid med det, så det känns bra :)
Att vara med när folk blir frälsta, att få be för andra människor och att få lära ut om Jesus är verkligen en gåva.

image768 
För somsagt, Om min pappa är kung betyder inte det då att jag är en prinsessa?
pöws

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Härligt. Att vara med både i det stora och i det lilla är en fantastisk insats. Välkommen tillbaka till mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback