picnic




Romantisk picnic med älsklingen var gårdagen mys.
Lars tog iväg till okänd ort, närmare bestämt Kärleksudden.
Han hade med sig en bukett med röda rosor, hihi!
Jag hade dukat upp med vindruvor, rostbiff, ciabatta-bröd, potatissallad, körsbärstomater, körsbär, sallad och fysalis-frukter. Till detta serverades 0,7 % Cider.
Efterätt; kladdkaka med vispgrädde och varm choklad.

Lars fick även en present.
En svart stickad mössa som jag broderat in "I will always be your soldier" på.
Marit Bergmans låt/Vår låt.

Han är verkligen världens bästa lillebror, vän, killkompis, rådjur, pojkvän och själsfrände.
Jag har hittat min drömprins, han som gör mitt liv värt att leva och som gör mig till den jag vill vara.
Tjofadderittanlambo!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Naaaw! Gu va gulligt o romantiskt med picnik! Vilken tur du har som har en så gullig kille, jag önskar er lycka till med erat förhållande, ha de bra! =)

pöss

Postat av: Anonym

nej men gud vad sööööött par! dör

2008-09-07 @ 18:15:57
URL: http://harliehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback