wedding.

Hej bloggen.
Buhu.
Har suttit och målat lite idag.
Målningen blev rätt så dålig dessvärre :/
Skulle försöka måla en indisk gudinna, men ja... hon ser bara jätteläbbig ut.

Så mysigt att min syster är hemma. Hon bor annars i Norge så jag ser inte så mycket av henne.
Nu är hon hemma och vi kan hinna prata ordentligt och hru vi båda mår och bara ja, massa strunt..
Hon är förlovad och jag tror att jag nu ska tassa ner, sätta på mer kaffe och sitta tillsammans med henne och bläddra i bröloppstidningar.
Jag ska vara tärna och kanske sjunga, vem vet.
Gläder mig att hon är lycklig!

image889










































Keep goin' girl, it's your night
Don't let him steal your light
I know he thinks you're fine and stuff
But does he know how to wind you up?

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback