the soundtrack of Fladvads life!

hej bloggen!
Har du någonsin tænkt på vilka låtar och vilken musik som skulle vara med på soundtracket øver ditt liv?
Jag funderar ofta på det.

Några låtar som lixom symboliserar mig genom mina och andras øgon, några som alltid funnits i mitt liv, några som spelats under min barndom.
Vissa kanske har en text som ær exakt jag, andra en melodi som bara påminner om mitt liv.

En som absolut skulle vara med ær Mark Ronsons Stop Me.
Hela låten, pulsen, texten, rytmen, melodin och hela sångens mening och existens bara skriker Fladvad.
Bara att den heter Stop Me ær så mycket jag...
Ni kan lyssna på den hær!

image924
Vilka låtar skulle finnas med på the soundtrack of your life?

pøws

Kommentarer
Postat av: Maria

najs blogg va tycker du om min ? =)

Postat av: Sofia

Forever young - Youth Group
Any Other World - Mika
Utan dina andetag - Kent
Kevlarsoul - Kent
Monsoon - Tokio Hotel
Don't jump - Tokio Hotel

alla de där är jag så att det bara skriker om det.

2008-04-21 @ 11:11:00
URL: http://suuufia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback