söndagen är dagen

Hej bloggen.
Sitter här och schlappar.
Borde verkligen organisera mig och plugga så att ajg kan träna senare.
Men, ja, ni som känner mig vet att självdiciplin är det sista jag har i bland mina egenskaper.
Så ja, rooiboste i en stor blå mugg och Le Tigre´s första album som skvalar från högtalarna är istället min söndag.

Taget från ingenting, min mor fyller år snart.
55 år blir min lilla mamma. Men vad ska jag ge? Skulle verkligen vilja ge henne något som hon verkligen blir glad över. Något som hon inte riktigt vet att hon vill ha men som är så självklart när hon öppnat det.
Men vad...?
image873












































So direkt "Samhälle", fått låna av Eklidens skola
Rooibos te, inhandlat i Indien :D
velourbyxor, Saint Tropez
jesus-tröja, fått i Påsk-ägget
raggsockor, fått från Syster
Le Tigre, Exlibris

Schnygg som alltid på en söndag, eller hur?

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback