sjukling.

Hej bloggen.
Kul suprise när jag kollade upp it-adresserna från gamla kommentarer.
Hade tex inte vetat vem som skrivit "En fråga till! Vad är du bra för?" på min frågestund.
Men, ja, somsagt, nu vet jag ett och annat.

Så många kommentarer på ett litet inlägg, men ingen som erkände.
De började bara som vanligt ta upp alla fel och brister på mig, men somsagt, fick jag redan reda på att jag var en bitch igår.. såå...
Inlägget var inte för att hitta fler fel på mig än vad som redan hittats den dagen, utan att försöka klura ut vem som hållit med Maja.

Hursom. Jag tänker strunta i det.

Idag är jag hursom sjuk. Ganska slappt!
Är trött och har kollat på RR hela morgonen.

nu ska jag äta kycklingspett och titta vidare på gamla kommetarer, kommer jag hitta dig? ;P

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback