rules by mary.

Hej bloggen!
Hur har du det en lördag som denna?
Själv går jag omkring endast iklädd en stor blå halsduk och ett grönt linne.
Mjao, softare kan det inte bli!

Gårdagen spenderades hemma hos Clara där hennes syster hade middag.
Trevligt, trevligt faktiskt :D
Innan hade jag och Clara varit på sickla där vi åt muffins och shoppade lite granna :D
Middag åt jag hos Lars och efterrätt hemma innan jag drog till Clork. Ananas-paj, slurp!

Kvällen blir trevlig. Släktkalas för mig och min syster. Ironsikt nog har hela The Nine lackat ;)
Men men, cirka 30 pers kommer för fira min 16årsdag och min systers 25årsdag.
:D


image891
halsduk, rules by mary
linne, fråga ine mig! Jättegammalt och urtvättat!

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback