regn!

Hej bloggen!
Hur är det?
Varit ute i spöregnet?
Mjao. Jag och Clara har idag varit inne i staden.
Monki, Hm, BikBok, Make Up Store mf. affärer besöktes samt lunch på Sandys och kisspause på Tiffaneys.
Härligt!
klänning, läppstift, bikini och örhängen inhandlades för min del.
Bilder kommer.

Nu har mor och far fest :)
Ska hjälpa till lite innan jag drar.
Yummie, catering-buffé! gottigotti!

Så här söt var jag idag :D
image973 image974
sjal, fått från Lars som han inhandlat i Prag
tisha, bikbok
tights, ginatricot
halsband med ekollon, hm
glajjor, hm
lack-väska, fått från mormor Dagmar

+ nagellacket Elin :D

pöws

Kommentarer
Postat av: rania

här regna det inte :)

Postat av: julia

snygga kläder!

2008-04-28 @ 16:30:23
URL: http://djulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback