PETER PAAAN!

Hej bloggen.
Dagen har varit rätt så slapp.
Kommit hem till mitt hus och ätit nyttiga wasa sport mackor med phiadelfia och linfrön på :)
Nu sitter jag här, lyssnar på "A little more for a little you" med The Hives, taggar till då jag snart ska till gymmet :)

Åh, suktar efter något nytt just nu.
Dessa sötingar från Disney Couture.
Armbandet med texten "Think of a wonderful tought", så gulligt att jag dör! Kostar endast 395 kr, lätt värt!
Halsbandet är från min egna favoritdisneyfilm, Peter Pan.
Halsband som går att öppna med testen "Off to neverland, second star to the right".
Kostar 525 kr.

Båda känns som helt perfekta budskap. Något man skulle vilja kolla på varje dag för att påminna sig själv om vem man är och vart man är påväg.

Finns att köpa hos KyssJohanna.
image909 image910
älska kyssjohanna då det är fri frakt!
pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback