oprah+glugg

Hallo bloggisch!
Idag hade jag ont i huvudet när jag vaknade. Inga direkt superviktiga lektioner, bättre att vara hemma och plugga när jag ända hade ont i huvudet, tänkte jag.
Så, ja. Oprah, Qourn-fileér+bulgur, Lars och kladdkaka senare sitter jag här och försöker skriva lite på min idrottsuppsats.
Som ni ser går det vääldigt bra då jag bloggar.

En osminkad Fladdervadder på morgonen :)
image995
P.s Ser ni min glugg!? Precis som Madonna har jag en liten glugg mellan min framtänder.. Hmmm! Mamma, min tandläkare och Lars säger att det är charmigt... Njaaa... D.s

pöws

Kommentarer
Postat av: Charlotta

jag älskar gluggar, vill super gärna ha en. den ska du inte ta bort.

Postat av: -

Gluggen är GULLIG, men det ser ut som om ditt huvud har gått av. Varför posar du som om ditt huvud är separerat från resten av kroppen?

2008-05-07 @ 11:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback