@naked juice bar@

hej bloggen.
Gårdagen var superrolig!
Roligaste kvällen på länge tror jag faktiskt :)


Efter skolan åkte jag och Clara till Sickla. Där fikade vi på "Naked juice bar", kanske världens härligaste café, sååå amerikansk!
Fönstershopping, energi-jucie, power-muffins och mackor senare var vi påväg till F&S. Där gymmade vi i en och en halv timme, det känns idag kan jag säga!
    

Hemma mummsade vi i oss kinamat och fixade sendan iordning oss till the party of the night.
Mot gustavsberg och Viktor som fyllde 18! :D
Marina och Catja, 2 supergodingar, hoppade på våran buss.
Sedan, party party party!
Superkul!

    
jag pissar i bidd'en och clara påstår att man kan få orgasm om man har en sådan där grej på huvudet.

Mammsen och pappsen hämtade i taxi och sedan sov Lars här. En perfekt dag och kväll!

Saturday!
Dagen har spenderats@Sickla med mor och far. Pappsen fick hem skinnjacka, annan jacka och skjortor :D
Juice och smoothies dracks@naked juice bar och sedan kebab till middag@sicklaträffen.

wsss

Kommentarer
Postat av: Clara

shiit, vi är inte liite dragna på bilderna från viktor :P Hahah! Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback