MORINGA!

hej bloggen!
The Bodyshops sommar-serie är här, och ja, jag vill ha den!
Till varje pris!
Hör bara hur underbart allt låter!
Va inne och doftade på produkterna förra veckan, helt himmelskt!
Kanske beror det på att de kommer från trädet Moringa som växer i Afrika?

image968
Moringa Body Butter
Moringa Body Butter ger huden en mjuk, ljuvligt väldoftande och intensiv fuktighetsbevaring.
Pris: 165 kr (200ml)

Moringa Body Scrub
Moringa Body Scrub är en härlig väldoftande scrub som stärker huden samtidigt som den gör den mjuk och smidig. 
Pris: 215 kr (200 ml)

Moringa Foaming Bath
Fyll upp ditt badkar med ljuvligt doftande lyxiga bubblor som rengör och mjukgör tack vare moringafröolja och Community Trade-producerad honung från Zambia.
Pris: 179 kr (400 ml)

Moringa Milk Body Lotion
Denna lätta men effektiva fuktighetsbevarare tränger snabbt in i huden och lämnar en utsökt, ljuvlig doft efter sig.
Pris: 165 kr (250 ml)

Moringa Shower Gel
Moringa Shower Gel är en tvålfri duschgelé som rengör och fräschar upp din hud samtidigt som den lämnar en underbar doft efter sig.
Pris: 102 kr (250 ml)

Moringa Soap
En underbar, krämig tvål som med sitt lödder gör att huden känns ren och fräsch. Har en utsökt doft av ljuvliga blommor.
Pris: 45 kr (100g)

Hej vill ha!

pöws


Kommentarer
Postat av: Sannah

Jo det vill jag lova att jag är:D Men men, en färg ska dom väl inte kunna misslyckas med!

Nice med shopping:D Är väl inte alla pojkvänner som har lust med shoppingturer, men du och jag ska väl vara lyckliga som har det :D

Ha en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback