mjao!

Hej kära blogg!
Och godmorgon!
Sitter hemma hos Lars, har legat och myst sedan tio-tiden då jag tvingade upp L och åt frulle.
Sedan frukosten glidit ner har vi somsagt bara schlappat och myst.

Gårdagskvällen blev bra till sist.
Film-titt med mor och far va faktiskt riktigt härligt och välbehövt. Hade faktiskt inte varit hemma med de två på länge.
Mjao. Sedan skjutsade min pappilappi mig hem till Lars där jag och L lyssnade på Pelle Svanslös-bandet som jag tagit med mig (hos Lars finns det inga barnband därför får jag ta med mig) och sedan somnade i varandras armar.
Han är ju verkligen världens mest underbaraste!




c&l

Nu ska jag snart hem till mitt pluggande, men innan dess lunch hos Lars (pyttipanna :D) och sedan byte av ett nagellack på MakeupStore@Sickla.

Det är soligt väder, mjao!

pöws

p-s dagens önskan: ett linne från avanna d.s

Kommentarer
Postat av: Lars

söta bilder måste jag säga :)

2008-04-23 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback