Mi guardarropa es lleno de tesoros

image949Hej bloggen!
Suttit och synat min garderob ett tag.
Mjao.

Kommit på att alla plagg har sin tid.
Både under ett dygn, en vecka och ett år.
Skol-outfits varvas varje dygn med pyjamas.
Vardagsplagg blandas med skyhöga klackar och slinkiga små klänningar samt något fint att ah i kyrkan om söndagen.
Bikinisar och sommarklänningar får vänta länge medan stora koftor och långkallsonger under jeansen regerar min vardag.

Även plagg som bara ligger och väntar på nya tider. För små t-shirtar, med allt för coola tryck för klädinsamlingen, väntar på att magtröjan ska bli "in" igen. De Silverglittrigaplatåskorna som blev inköpta i Amsterdam till en allt för liten Caroliné bara väntar på att få bli påsatta igen.

Min garderob är fylld av skatter. Alla väl valda och fint inhängda. Alla har sin plats.
Alla speglar mig i tider som gått, går och som kommer att gå.

Hur ser din garderob ut?

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback