Lars sover till Bo Kaspers Orkester :D

Hej bloggen!
Min pojkvän ville inte bli väckt.
Jag tog en söt bild på honom iallafall och sjöng lite för honom :D

Den musik som påminner mest om Lars är nog Bo Kaspers Orkester.
Och just nu passar väl "Hon är så söt" bäst, eller hur?
Men ändrade lite i texten, till han och hans :)

Men den låten stämmer lixom in på oss båda.
Den är bara väldigt vi, enligt mig.

image971

Han är så söt när hon sover
Själv har jag inte fått mig en blund
Det är den bästa av gåvor
Att kunna sova lugnt

Han är så söt när hon vaknar
När han sträcker ut sig som en katt
Och säger att han nu saknar
Det som han drömt inatt

Han är så söt när hon rodnar
När hans kinder snabbt ändrar färg
Så söt när han frågar,
om jag kan tänka mig

Han är så söt när hon säger
Jag tror jag stannar kvar i sängen hela dan
När han säger att det bästa med mig är
Att jag är likadan

Men jag har börjat fundera
Det här känns nästan alldeles för bra
Det kommer aldrig fungera
Det är så det brukar va'


pöws

Kommentarer
Postat av: frida

hej caroline, its frida =)
ja, jag läser din blogg ^^
Men vet du vad som är lite extra coolt. Jag känner bosse i bo kaspers orkester.
coincidence? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback