KROPP OCH KNOPP!

Fråga:
Hej Kropp och Knopp!
Jag har ett stort problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med. Det gäller den som skriver i mig, min bloggerska. Först skrev hon alltid i mig och tyckte jätte mycket om mig, men nu på senare tid har det börjat kännas som om hon inte tycker om mig alls. Hon ignorerar mig och skriver aldrig i mig mer...
Jag blir jätteledsen och behöver verkligen råd! Snälla Knopp och Knopp, hjälp mig!
/fladvad.blogg.se

Svar:
Hej "fladvad.blogg.se"!
Ditt problem är vanligare än du tror. Din bloggerska tycker jättemycket om dg, hon är bara lite upptagen med annat just nu. Det händer mycket i hennes liv, så mycket att hon helt enkelt inte hinner med dig. Kan låta jätte ledsamt, men hon ska försöka bättra sig. Prata med henne, är det bästa råd jag kan ge dig, berätta vad du känner!
Lycka till!
/Kropp och Knopp

pöws


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback