helgen!

HEJ BLOGGELIBLOGGEN.
Min helg har varit mycket mysig.
På fredagen var det middag hos Schtinilini tillsammans med Amanda, Ollie, Hanna och Julia. Mycket lyckat!
Vi drog senare, efter kladdkaka med grädde, till Tobbelito.
senare, ett tåg mot Lars tillsammans med Julia.
En sömn hos min sjuka pojkvän och hans vän S.

På lördagen var det först staden med mor och far och senare fest hos min pojkvän.
Jag+Lars+50+-people.
mycket najs.
Tänkte dra till Annie som hade någon slags middag men då en fågel viskade i mitt öra att det där var rätt så segt, stannade jag och pysslade om min pojkvän.

Nu sitter jag här och har ångest över mitt uteblivna bloggande och min So-redovisning som ska vara klar tills på tisdag.

image871
amanda, hanna, schtina


pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback