GE MIG BARA DETTA OCH JAG VILL ALDRIG HA NÅGOT MER

Hej bloggen.
Hittat världens kanske bästa hemsida.
Herregud alltså!

En sida från USA där man kan köpa charms, berlocker att hänga på armband eller halskedja, i både silver, silver målat med guld, 10k Guld och 14k Guld.
Okej okej, kanske ni tänker...
Men det är absolut inte det som är grejen!

Här hemma kostar det ju massvis att köpa både silver och guld och om man ska gravera in något ska vi ju absolut inte tala om priserna...
MEN!
På denna sida är frakten fri, man behöver alltså inte betala något för att få smyckerna hemskickade, OCH så är det gratis att gravera in något!

PLUS att smyckerna är sjukligt billiga då dollarn är så låg just nu!

Jag gör ett exempel för att visa denna sajts storhet!

Detta smycke är i silver men målat med guldfärg, sk "plated gold".
Det kostar 32,75 dollar.
I SEK är detta 200 kr!
Skitgulligt smycke också som visar texten "I love you" om man ger det en srätt så att det åker runt.
image880
Ett exempel med ingravering!

Detta söta hjärta är i silver målat med guld.
Mäter hela 29mm! :D
Ingraveringsbart!
Kostar 25 dollar
Detta är cirka 150 SEK!
HELT SJUKT!
MED INGRAVERING OCH ALLT!
image881

HEJ HOPP JAG VILL HA!
du kommer till hemsidan här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hemsidan? :O;)

2008-04-06 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback