Filadelfia+AudiQ7

Hej bloggelibloggen.

Min morgon startade hemma hos Lars.
Jag fixade frukost vid tio och han gick ut med hunden.
Oboy, rostade mackor, en dusch och en kyssar hejdå senare satt jag i bilen med syster Charlotte, hennes fästman Andreas och Mammmilutten.
Bilresans mål var Fiadelfia kyrkan där det bjöds på härlig predikan, sång och bön!
Hallelujah!

I kyrkans shop inhandlade jag snabbt tre skivor med underbar ny kristen musik. Efter det bar det iväg till kusin Kristins lägenhet.
Dit kom även pappa, syster Louise, hennes pojkvän Simon och Kristins bror Johan.
Vi åt blåbärspaj, drack te ur starbucksmuggar och firade Kristins 24-årsdag med sång och trevligt samtalande.

Efter det åkte jag, Simon, pappa och mamma och tittade på nya bil till pappa. Antagligen blir det en Audi Q7,Skoj!
   
Lars, Filadelfia, kusinerna Johan och Kristin, Audi Q7

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback