en hattisch.

image997image998
Hej Bloggen.
Det är något speciellt mellan mig och hattar.
Jag älskade hattar som barn. Vi hade massvis av gamla tant-hattar i utklädningslådan som jag brukade svassa omkring med på huvudet. Hemma hos Mormor och Morfar gick jag ofta upp på vinden och hittade också där gamla gubb och tant-hattar.
Stråhatt, slitna-jeansshorts och bikini-överdel + salt, slitet, solblekt hår är en killing combination om sommaren, enligt mig.
Den som bär hatten bäst är ändå Birgitte Bardot, MJAO!
(Även hon har glugg mellan tänderna, precis som jag och Madonna!)

Här är årets-favoriter, enligt fladvad.
 
topshop, 200 kr & Hm, 79 kr

pöws

Kommentarer
Postat av: Charlotta

jag har faktiskt lekt med de kläderna när vi var små..
minnen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback