det puderrosa fortsätter....

Hej bloggen!
Igår när jag och mina päron var i staden slank jag in på Ginatricot och Make Up Store.

Ett mycket efterlängtat läppstift blev inköpet på Make Up Store. Är verkligen helt frälst i den butiken alltså!
Valet stod mellan ett puderrosa läppstift och ett glitter/vårdande/ljusrosa glans-aktigt läppstift.
Mjao. Tog tillslut det som var mer neutralt, passar mer min tendens att frossa på med solpuder.

Jag menar, solpuder+puderrosa/nästintill vita läppar är ju inte riktigt min stajl.
(Tipsar The Ash och henner polare i sjuan om detta dock! det är ju helt klart eran stajl!)

Älskar denna text om läppstiftet jag köpt!

  • Avokadoolja: Ger en fetare yta som skyddar mod väder, vind och bevarar fukt. Är mjukgörande och stärkande, särskilt bra för torr och känslig hy.
  • Bivax: Mjukgör, skyddar och täpper inte till porer.
  • E-Vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt.
  • Jojoba: Mjukgör och bevarar fukten.
  • Sheasmör: Mjukgörande, fuktgivande, skyddar och verkar aningen infektions- och inflammationshämmande.

  • Ginatricot inhandlades det en söt rosa Bh med matchande trosor.
    Ouff, pappa gillar!
    Dock lite beslutsångest där med då samma Bh och trosa fanns i ljusblått!
    Funderar på att köpa dem också, om ingen annan känner för att göra det?
    image882image883
    Bh+trosa, Ginatrcot, typ 200 kr
    läppstift "Fairy", Make Up Store, typ 150 kr
    (bilder av mig, as usual, smyckat med pärlhalsband av alla dess slag)

    pöws


    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    "(Tipsar The Ash och henner polare i sjuan om detta dock! det är ju helt klart eran stajl!)" menaru brunpuder-moa? :D

    2008-04-06 @ 23:10:31

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback