italien.

hej världen.
så, läget är lördag och packning sker inför italien imorgon klockan 04.20.
Det blir väl kul, men jag har verkligen ingen lust just nu. Känns bara tråkigt att åka iväg...
Har ni någon gång kännt er som en sådan där som finns där man gör kebab... där köttet sitter, som på en pinne som snurrar runt? Skratta går det, men jag känner mig för det mesta som en sådan.
Något som man sakta men säkert karvar sönder, tills det inte finns mycket kvar en bara senor. Något fett och något man inte bryr sig om. Något som man visar upp genom att hänge det på en snurrande stång inför publik. Något som man sakta men säkert grillar sönder.
Yes, där har ni det till punkt och pricka.

Vågar inte tänka på hur ensam jag skulle bli, vågar inte tänka på hur då allt, verkligen allt skulle vara missär. Jag tvingar mig själv och jag gör vad som helst bara för att få vara nära... Bara för att få känna mig trygg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

always look at the bright side of life

2007-09-01 @ 22:19:14
Postat av: Anonym

ojojoj va jobbigt att åka till italien daah! STACKARS DIG!

2007-09-14 @ 16:23:50
Postat av: Anonym

neh ja bah skojja , kul för dig :)(L)

2007-09-14 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback