Wouldn´t it be loverly?

Hej bloggen!
Idag svängde jag förbi och uträttade jag en liten shopping.
Kände att jag behövde det.
Jag är ju så snäll jämt, eller hur?
Sorgligt men sant kan jag inte gå förbi något fint utan att säga "Oh, wouldn´t it be loverly?".
Usch. Kanske jag är köpberoende?
Eller så är det bara ett stort intresse i mitt liv?
Tror såklart på det sist nämda :D

Detta fick följa med mig hem idag!

  
- Lila väska, Hm, 198 kr
- Vita vantar, Hm, 59 kr
- Lila sjal, Hm, 129 kr
- Svart necessär, Åhlens, 99 kr
- Isadora Mineral blush, Åhlens, ?
- Örhängen, Hm, 39 kr

Fint right? :D


filmklipp från My Fair lady  "Wouldn´t it be Loverly?

Kommentarer
Postat av: Elsa-Pauline

fin väska

Postat av: Clara

najsnajsnajs ! Du var ju asfin med alla nya saker idag!

2007-11-15 @ 09:10:46
URL: http://bergenstrahle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback