Vad köpte du på Götgatan i måndags?

Hej bloggen.
Du kommer tro att ajg är alldeles köpgalen!
Men jag måste faktiskt visa de ting jag köpte i måndag med mor på götgatan.
Har bilder på dem nu :)

Dock bara på...
* Highlighter från Face
* Mössa från Hm

 

De andra sakerna...

Orkade jag inte hämta...
* Highlighter-kit med 4 st i från Face (ligger i näccen)
* Guld-silvrigt armband från Hm (ligger i näccen)

Har jag på mig idag och orkade inte ta av mig...
* Grått basic-linne från Hm

pöws, och återigen,
min mamma är bäst!


p.s vad köpte du på götgatan i måndags? d.s

Kommentarer
Postat av: ebbaa

carro det vet vi redan att du är ;)
snygga kläder o smink föresten:)

2007-11-29 @ 23:08:33
Postat av: Clara

åååhh. saker! VILLHA! Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback