Vad gjorde DU igår?

Sorry för att jag inte uppdaterat på länge, förutom mitt senaste inlägg dårå.
Gårdagen var mysig.
Jag och mamma åkte in till staden efter att jag varit med Clorken en snabbis och fikat på Sickla.
Den lyckosten, som har en bra BH-storlek som faktiskt finns att köpa typ, köpte en grå-hlittrig "typiskt NEW YEAR" Bh.
Avundsjuk.

Somsagt. Jag och mamma traskade götgatan, mysigt.
Jag lämnade tillbaka min rougeborste från Face som jag köpte för någon vecka sen, då den gått sönder, och fick en ny :D
Köpte ett grått linne, ett armband, en mössa och en highlighter/ögonskugga från Face.
Har haft den förut i min blogg, det är fyra styckna i en förbackning och finns i två olika sorters färgindelningar, skitgullig!
Bilder kommer!


Senare mötte vi upp pappa på cirkus och gick på "Rivierans Guldgossar". Najs.

image427













Vad gjorde DU igår?

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback