uppdatering

Oj oj oj. FÖRLÅT!
Sorry, min älskade blogg!
Har inte bloggat på år och dar!

Hursom. Tänkte berätta min fredag!
Dagen bestod av skola. Matteprov kom tillbaka och det skillde ½ poäng från MVG. DRYGT! Och vetni vad jag hade fått ett halft poängs avdrag på? Näe, juste! Jag hade glömt att skriva vilekn enhet svaret va! Typ meter, centimeter, liter, volym osv.
SUCK!

Hursom. Efter skolan åkte jag och mammsen och kollade farsdagspresenter till pappsen. Skjorta, slirre, "Världens-bästa-pappa-strumpor", oliver mm. MYS. Vi gick sedan och kollade/shoppade lite :D
Afternoon tea åts på Vetekatten, mitt favorit fik sen barnsben!
Eftersom jag inte hade kameran med, då den blivit snodd, fixade jag denna! :P:D ENJOY!



image322

pöws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback