två prisklasser av samma armband!

Hej bloggen!
Jag har alltid varit mer för miss matcha allt från Hm jag äger. Mer än att försöka hitta ngn slags egen stil i att kopiera superstjärnors hysteriska köpande av dyra märken som du kan få exakta kopior av på Hm.

Så då har jag ett tips till dig. Som just som jag, inte har pengarna och inte skulle känna dig helt bekväm i att köpa en enstaka klänning eller väska för samma pengar en hårt slavarbetande människa i afrika tjänar på 5 år.

Detta snygga Roberto Cavalli armband finns det en nästan exakt kopia av på Asos.se

 
 
Vilket av dem är fejk?
(ÄR något av dem fejk, eller är både två bara supersnygga, men med olika prisklasser?)

(Bild 1. Roberto Cavalli armband, 3500 kr och Bild 2. Armband från Asos.se, 80 kr)


Tack för att inte Du stödjer att klasskillnaderna blir ännu större än vad de redan är!


pöws.

Kommentarer
Postat av: Hanna

tycker faktiskt att armbandet från Asos var snyggare! :P

Postat av: jossan

jag trodde armbandet från Asos, det är aslikt!
go go
carro :)!

2007-11-13 @ 20:03:07
URL: http://ccensur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback