sjukdomstider

Hej bloggen!
Idag har jag varit sjuk.
Somvanligt fick jag ångest över hur mycket jag skulle missa i skolan. Inte bara skolarbetet utan också min tid hos syo inför gymn. valet och också arbetslagsrådet "inför elevrådet". SUCK!
Min hals gör ont, fastän jag kurerat mej hela dagen. Har tillochmed legat och sugit på en ingefära bit, då min förra hemkunskapslärare tydde på att de skulle vara bra mot en ond hals.
Poor me.

Min mor e på tjejmiddag, pappa är i skåne, charlotte i norge och louise i uppsala.
Jag är ensam hemma och ska väl snart krypa till sängs och försöka kurera mig.

image329
Dagens tillbehör:
- Echinaforce-droppar, Apoteket
- Te i massor, Teshoppen på Nacka forum (koppen är min favorit och den är egentligen systerns)
- Mandariner, Ica
- C-vitamin tabletter, Apoteket
- "Just my luck", Filmbutiken i Ektorp
- Delicato-bollar, Ica
- Vindruvor, Ica


pöws.

Kommentarer
Postat av: Lars

lilla caroliné då... är det jag som har smittat dig kanske? :/
förlåt, krya på dig min älskling!
jag ringer dig snart...

2007-11-12 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback