Ooups!

Hej blogg!
Hur är det?
Själv är jag trött efter dagen.
Gymn.mässan med mor och far gjorde mig snarare mer förvirrad än klar på mitt val.
Fikade med mor och far och köpte sedan vinterjacka :)
Även min söta pappa fick en fin rock :D
Alltihopa från Boomerang.

Ikväll blir det väl utgång, men vet inte om jag har lust eller orkar.
Somnar med Lars iallafall :)

TIPS!
Ooups, en sexshop :D
Fast inte skabbig och grotesk, utan stylad och cool.
Jag tror verkligen att cool design på sexleksaker, kondomer mm är en superbra affär.
När allt annat i vår värld är stylat och snyggt, som vi kräver det, borde väl också sexet få sin del i den världen!
   
Innan har Ooups inte funnits i stockholms innerstad (Farsta har en butik tex.), men nu har en butik öppnat på PUB!
Annars kan man besöka hemsidan, här!
CONGRATS!


pöws.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback