Mr Armani

Fergie medverkade för ett tag sedan på ett Armani-party i Genza Tokyo.
Där mingalde hon med självaste Giorgio Armani men även den japanska supermodellen Devon Aoki.
Både Devon Aoki och Fergie var supersnygga!
Fergie var fin i söt vitglittrig miniklänning med dekorativ rosett.
Devon hade en gråsilvrig miniklänning som var i ballongkjols-style och pärl&paljett-förströdd.

Jag tycker att båda körde en lite "so last year" där, Fergie med rosett som detalj och Devon med ballongkjol.
Om jag ska säga vem jag tycker var snyggast, absolut Fergie!
 
Fergie & Devon, båda med Mr Armani!

vem tycker du klädde sig bäst?

pöws

Kommentarer
Postat av: Clara

mja, jag håller med, fergi :)

Postat av: Anonym

håller inte med, devon :)

2007-11-12 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback