min fina borste

Åh, bloggen!
I fredags fick jag en lite present från min mor!!!

Vi var i västermalmsgallerian, den lilla familjen (alltså jag, mor och far utan två systrar till). Där shoppade vi lite, men eftersom det snart är jul och så fick jag inget nu ;/
BUHU!
Hittade iallafall en del saker som jag lovat dyrt och heligt att glömma bort tills dess :P


Men denna fina lilla borste lyckades jag iallafall få :D
WIIIE! Den är superbra!

Ett tips är att just inhandla en sådan här ihopfällbar sak, då slits borsten mindre!

  
Retractible Brush, Face Stockholm, 300 kr

pöws!!!!!!!


p.s Jag total älskar västermalmsgallerian! Hm, Face, Oliveshop, Björnborg, Accessorize mm; Vad mer kan man begära? d.s

Kommentarer
Postat av: Clara

Men ååh, vill också ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback