Indiska satsar på stenar

Hej bloggen!

Nu börjar man verkligen se att julen närmar sig!
Skyltfönstren pyntas för fullt med glittriga nyårs-fix och röda,luddiga julstök-prylar.
Kläder i drivor, tomteluva och pepparkaksdräkt inför jul och flashiga klänningar till nyårsfesten.
Glögg, pepparkakor och saffrans-påsar tar slut på Ica.

Japp, julen är snart här.
Och det som jag har märkt är att varje klädesbutik har sin egna nish på accessoarerna.
Även om de flesta innehåller mestadels coctail-väskor och massa bling har nästan alla affärer sin egna lilla stil på dem.

Jag hittade Indiskas accessoar-style.
Svarta stenar! (eller ja, stenar över huvudtaget om man ser stort)
Snyggt och och lite rockigt sissådära :D


image432


det fina med indiska, som inte går att komma ifrån, är att de döper de flesta av sina accessoarer efter flick-namn.
Alla mina favorit sten´s-accessoarer har därför ett namn, som jag självklart skriver :D

- Tofflor "Vera", 199 kr
- Kuvertväska "Pearly", 159 kr
- Väska "Alice", 129 kr
- Armband "Oksana", 49 kr

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback