Ich bin zu Skrapan gewesen, sehr toll!

Hej!
Dagen började med att vakna upp brevid älskling.
Han är så varm och mysigt mjuk när han snoozar.


Matte, tyska och svenska sedan mot älvsjö och gymn.mässan. Där åt jag snällt och lydigt upp allt godis jag prackades på. Vågade inte säga nej när de kom till mig och försökte få mig att åka på internat uppe i umeå eller dyl. så jag har i stort sett med mig alla papper som fanns på hela mässan med mig hem. KUL!

Sedan ledde jag min prins till Skrapan och där köpte Larsa en ny skidoutfit :D
Sedan åkte vi hem, efter att ah tittat runt lite, då jag inte har några pengar, typ!

Nu sitter jag här. Funtar på att ringa Clork snart.
Ikväll ska vi på party, det blir nog mysigt.
Skulle egentligen fikat med Brandis och Max idag, men det blev inget. Kanske vi skulle äta middag ikväll, Brandens stammisställe enligt Clara ;P
men, jag tror jag äter med far istället.

pöws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback