homee swewt hommm e

hej loggen. jag och clra har precis kommit hem till clorjken,. skitmysigt. varit hos söta bradis, han är så himla genrrös. nu fintar vi på att dra viddaree. men jagvete fan, skitttrött typ, dsnsat häcket av mig,
clara lösa lösnaglar. shit, gud, fins brabdis,
så sjukt arg på mnpojkvän. jag bli sån arg på onom. så himla ledsen och arg och ledwne, fan fann fan. han blir som alla andra, fan fan. jag villinte, ja vill att jah ska bry sig om mih. varför gör ahn  inte meig.
du fattra hanke. men fan va ja o clorksih känner hoos utsatta, vi är inte bjdna dit imorgon men fan vi vill fan ingda dra dit. åh fan, ja saknar dej med du är ett fitta.

Kommentarer
Postat av: Hanna

intressant att alla här är för fega för att våga skriva sitt namn .. feeeegt.

Postat av: Anonym

suck

2007-11-24 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback