HERRE GUD, javisst Jesus

Hej bloggen
Oj va folk blev aggresiva.
Svaga minnen om att jag bloggade inatt, och visst gjorde jag det.
Herre Min Gud!
Skrev visst lite... jaaah
Men somsagt. Vissa verkar tro att jag låtsasdes och att jag är fet fjortis.

Okej, ni som inte ens vågar skriva vilka ni är, har kollat ipp IP-addresser och tänker kolla upp vilka ni är.
Det som är patetiskt enligt mig är att kommentera så som ni gjorde.
Sitter och läser folks bloggar och dömmer människor till höger och vänster.


För att citera bibeln!
En kvinna hade varit otrogen mot sin man.
Andra män tog henne till Jesus och sa att hon var en hora och borde straffas.
De ville stena henne till döds för att hon hade syndat.
Då sa Jesus " - Den som här utav er är helt fri från synd, kan kasta första stenen!"
Männen gick då, en efter en, iväg och kvinnan lovade att försöka att aldrig synda igen.


pöws.

Kommentarer
Postat av: rebecka

tihi, du är skön ;D!

2007-11-25 @ 01:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback