gårdag, geeks, maria, fuck you

Hej bloggen!
Gårdagen var trevlig.
var hos Max med Linn och Clork. Drog sedan till, tro det eller ej, samma ställe som jag va i fredags. Denna gång, inte hem till Carl, utan till hans lillasyster Carin där min älskade pojkvän höll hus.
han ville hälsa på hos sin käre vän Anton.
Har kommit på att Lars hänger med
- geeks
- översittare

men men, han hänger ju med mig också, å det väger väl upp en del.

gled hem, sov.
Idag Sound of Music på GötaLejon med mamma och kusinerna :D, mycket mysigt.

Nu sitter jag och pluggar No.

Jag är sjukt besviken på en vän till mig. Och det känns jävligt surt.

pöws

Kommentarer
Postat av: Julia

vem är du besviken på?

Postat av: Lars

och de där geeksen och översittarna är även mina vänner. vi har redan snackat om det där, du vet vad jag tycker, så stfu ^^

2007-11-18 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback