en dag fylld av musikteori, hormoner + Lisa M

Hej bloggen!
Ska berätta om min dag.
Faktiskt helt ok.
Prov på morgonen i Musikteori, gick dåligt, men bättre än vad jag väntat mig. Skit svårt verkligen.
Kebab med Maja fick göra mig lite gladare och sen var det matte.
Det var faktiskt kul.
Sen fick jag äntligen pussas med min älskling. Han var så snygg, så snygg idag.
Vi åkte hem till honom, åt mackor och drack varmchoklad (Lars spillde ut hela sitt glas).
Vi kollade på Harry Potter, åt middag med hans söta familj, mös, pratade, skrattade och lyssnade på Lisa M.
Åh, vad jag älskar honom. Han är så otroligt kul att vara med.
Hela jag fylls av hormoner och jag blir alldeles spattig.
tihihihihi

Väl hemma desperata hemmafruar och lite sportnytt + te med familjen, mysigt.

yoyoyo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback