Disney smyckesdesign av Kidada Jones

Hej!
Är du, som jag, helt såld på disney?

Jag älskar alla disneyfilmerna (inte de på senare år när alla bara skriker), disney-musiken och alla karaktärerna!
Hade jag varit en i Disney hade jag nog varit Ariel, fast kanske Belle till utseendet.
(Självklart hade jag varit en prinsessa ;P :D)

För dig som är så där såld på Walts grej kan kolla in Kyssjohanna.se.
De har nämligen tagit en en mängd smycken, designade av smyckesdesignern Kidada Jones, som inspirerats av Disney.

Kolla in dem, så fina!

image422
Överst från vänster:
- Fairest of them all (snövits inspirerat) halsband, 425 kr
- Snövits spegel halsband, 540 kr
Alice i underlandet armband, 1295 kr
- Askungens slott ring, 425 kr
Pocahontas armband, 1150 kr
Sju små dvärgarna armband, 1295 kr

allt hittas somsagt på Kyssjohanna :D

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback