Dagens outfit

hej bloggelibloggen!
Paintat mej i paint och ritat Dagens outfit.

Dagen var slapp och jag hängde med Lars. Vi Badade bubbelbad och hade rökelser, ljus, badsalt å annat härligt som min supergulliga pojkvän fixat.
Sedan mös vi ett tag innan både han och jag var tvungna att springa iväg. Han till tåget hem för att plugga och ja tilt Freddie i min klass också för att plugga.
Filmkunskap i svenska serni!

Min grupp, bestående av Ville, Emma och Freddie analyserar filmen "Ondskan". Idag satt vi ner och tittade på den hos Freddie och käkade popcorn och chips. SLAPPT PLUGGANDE, RIGHT!?
Mycket mys.

Visste ni förresten att Danny från Idol är med som statist i den filmen? :p LOL, right?
Och min systers supersnygga kompis Love är också med som statist där :D
*jag känner en kändis, det gör inte niiiii*

image326
Dagens Outfit
- Grön mys-tröja, Carlings
- Svarta Eklidensskola mysbyxor, Skolgarderoben.se
- Fårskinnstofflor, fått från farmor
- Popcorn, Ica
- Ondskan, Videobutiken i Ektorps centrum

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback