Animalplanet flyttar in i din medaljong

Hej bloggen!
Den
(nya) snygga smyckestrenden är djur.
Inget mindre än små insekter, snygga katter och fåglar har krypit in i vår vardag och satts sig på plats på vårt finger, i en kedja kring vår hals eller varför inte i ett hål i naveln?

Jag tycker det är snyggt. Själv har jag en duva från Hm, dock från några år sedan, men fortfarande fin :)
Om du inte vill ha just ett djur kring halsen, så kanske du vill ha något i dess päls?
Snygga varianter på både päls-örhängen, lädersmycken eller bara djur i plast finns på glitter!
Närmaste glitterbutiken (för mig iallafall) finns på Götbacken i stockholm eller i Sergelgången i stockholm (Precis vid "plattan").

Den djuriska trenden förflyttar sig. Enligt mig var den på kläder 2006, och det känns mer 2007 att ha den som ett smycke eller varför inte som en mask på maskeraden? (clara :D)

Vad tycker du? Och vad blir nästa djuriksa trend? Jag hoppas på människofärgade, tighta dräkter och söta babyfingrar kring halsen ;)

image337


pöws.

Kommentarer
Postat av: tjaa

och var kan man köpa dessa fina smycken?

2007-11-13 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback