pollen

Våren är här, Japp.
Och något nytt är att jag antagligen är allergisk mot pollen. Det känns väl sådär antar jag, men men. Men ögon som gråter i solen och en näsa full av snor skall absolut inte hindra mej från att vara vårglad och förälskad. Yes, that´s right. Fladdan is inlove.
Nämen, jag är sjukligt förälskad i min Lars. Sjukligt.
*snyter mig kraftigt och känner mig ofräsch*
Idag har jag varit sjuk. Tvingades upp för att städerskan skulle komma, sen var jag tvungen att dra på srudiebesök på fryshuset. Ganska trevligt.
Nu sitter jag här och väntar på att vi ska åka till landet. Fem timmar i bil. YES! JACKPOT.
fast, det lär funka ganska bra, vart fall med min Lars brevid :D
Ni ska få ta del av min vår, här är bilder från förra årets vår -
* Picnic, en hälsning till sommaren med The Seven i Årsta
* Picnic
* Vårkonsert av och med Nacka Musikklasser
* Spring Thing med The Seven at Linn´s house



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback