oslo, sjukdomstid.

YES, sjuk. Eller, ganska tråkigt. Kan knappt andas, och ja, jag låter helt fucked up.
Oslo i helgen var mys.

Fredag - resa dit
Flyg, såklart, på min begäran. Kommer dit, handlar god frukostmat att ha till morgondagens syster-frukost. Drar till charlottes lägenhet (ja+charlotte+louise,mor och far åker till sitt hotell). Där softar vi, tittar på norsk tv och packar upp. Sen ska vi ut å äta middag. Finkläder på, och sen tar vi trikken till en mysig restaurang.

Lördag - staden
Oslostad med russ-byxor överallt och en dag för all sjukhuspersonal. Det var kul, fick kondomer :). Min familj och jag gick på shopping, det var mer än mys, eftersom jag är matrealist och i köp-behov mest hela tiden.
Restaurang, och sen melodifestivalen hemma hos Chaz. Usch och blä för serbien, right? lesbiska kvinnoföreningen eller?

Söndag - jag kan inte andas
yes, så var det. Så jag låg i chazans säng hela dagen, alldeles ensam, och kollade på en massa film och käkade godis. Det var mys.
Flygresan hem gik skit, allt gjorde ont. Förkylningen och blä blä blä.

nu är jag sjuk. och så åker jag på onsdag. yepp, sorgligt men sant.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback