happ

Hej hej.
Helt ok kväll hos Fiffi igår, partaj :)
Sov där och städade hela morgonen, inte lika trevligt.
Idag ska jag bara slappa, ska bli jättemysigt.
Antingen är jag m lars, julia och axel, eller bara m nåen av dem, vå får se.
men först ska jag på utflyttningsfest hos viktor, min kllkompis. Väldigt sorgligt att de ska flytta... Han ska lixom bo där, om inte han gör det är det helt fel... Man ska kunna studsa på deras lilla studsmatta i vardagsrummet, sitta på köksbänken, bygga m kaplaklossar i viktors rum och spela piano i tessans rum. Om man inte kan göra följande är det något som är fel.
Kommer inte klara när mina päron flyttar från vårt hus nu. För det är juhe de de måste när de blir gamla och skraltiga... men, jag vill inte det. Det är ju här jag bott i hela mitt liv, det är här jag har alla minnen och det ärdet här jag kallar mitt hem. Mitt trygga hem där de finns så mycket kärlek.
Så idag, på utflyttningsfesten kommer jag nog böla, känslig som jag är... För jag har lixom varit där hela min barndom med och i de hemmet finns också så mycket kärlek och minnen.
Men jag förstår att de vill starta om på nytt.
Viktors mamma Eva dog för något år sedan i cancer.

Äsch, jag minns inte vad jag ville skriva... Men det är väl en känsla som gör en tyst och eftertänksam kan jag tänka.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback