ångest - glad

Ångest.
So-lektion. Alfred undrar om biverkningarna på mina menstabletter som han knaprat i sig. Och, ja, jag har mens. Väldigt härligt med tanke på att då är jag totalt barnlös :), fast inte så najs.
Men men, det kan jag leva med.
Asså, allt är så konstigt. I början av detta inlägg så hade jag ångest. Nu fick jag plötsligt glad-anfall och blev jätte glad. Hormoner.
Igår var jag och Maja i staden. Jag handlade en klänning och ett par shorts. Vi käkade på donken och åkte sedan hemmåt. Min syster kom också hem igår. Hon har varit bortrest två månader i indien och ja, nu är hon hemma. HAHA, inge brun alls, mohahah. Men hon har gjort så mycket, och köpt så mycket kul och.. ja...
Det är iallafall härligt att hon är hemma.
Alfred har kastat ut sitt liv. Inpacketerat i 8 ica-kassar. Usch. Låter inge roligt, men tomt blev det.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback