som om livsluften pyst ut

Jag vill inte att något ska hända. Jag vill bara vara. Jag vill inte behöva bry mig. Jag vill inte göra nått. är det såhär man känner sig när livsluften går ur en totalt?
Jag läste precis något. de bekräftade de mest innystade.
Jag vet inte nått. Hon vet allt, han vet att hon vill ha honom, hon vet att det är ett val. Tre sekunder, och vi är borta - och vill han?
det andra. Hon vet att jag vet, och det vet han med. Men varför vågar hon inte? Hon vet kanske inte att detta blir slutet.
Sen. Han vet inte, han tror han vet. Men sanningen är att jag hellre skulle vilja veta. men jag vet somsagt inte.
Så, förstod ni hur jag menar. Som om livsluften pyst ut ur en.

solong


Kommentarer
Postat av: p

ehm, glasklart! absolut.

2007-03-14 @ 19:53:37
Postat av: p

ehm, glasklart! absolut.

2007-03-14 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback