ljug.

Folk ljuger så. Folk som står en nära. Stått. Men inte på de sättet ni tror. Eller jo föresten, på alla sätt som finns. Men främst skriver de saker. Vill att det ska bli. Men det blir inte, inte som de försöker. de ljuger för alla, för hela världen men absolut för dem själva. Otroligt sorgligt är vad det är. Försöker skapa svartsjuka, men lyckas inte. För jag vet att allt bara är ljug.
Ljug Ljug Ljug.
Jag älskar dej mest av allt, jag är så lycklig och jag har allt jag önskar mej, du är underbar,, yeah yeah yeah.

Visst är det enkelt, så lätt hänt, att ljuga för sig själv och hela världen?

mit liebe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur som helst ljuger jag varken för dig eller mig när jag säger att jag älskar dig.

du är min förebild

2007-03-26 @ 17:48:58
Postat av: Moa

ja. för hur mycket kommer det betyda när man väl menar och säger, jag älskar dig ?

2007-04-06 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback