Snö

Idag har jag haft snöbollskrig. Om jag nu inte minns fel, schneeballsschlacht på tyska.
Jag blev blöt.

Vet ni vad? Vet ni vad ja är trött på?
Killar. Ja eller, förutom det.
Folk som man märker så otroligt bra på bara vill va me en bara för att få ens kontakter, för att sno ens vänner. De smörar, dagarna i enda för att få va med en under helgen, försöker hela tiden skriva till ens vänner på pa, o, ja, det är bara något som märks så väl och som man stör sig på.
Att folk inte bara kan inse att deras liv är tråkiga och oglamourösa.
Mitt liv är roligt måste ja ändå säga och jag har många riktiga vänner.
Jag skrattar och gör en massa kul, och det är väl så det ska va?
Jag klär mig hur jag vil och försöker inte hitta/ta någon slags stil vare sig det handlar om levnadssätt, bantningsmetod, nicole richie eller playahead.
Och vet ni vad?
Det är jag otroligt glad över.

ska nu se om min favorti på filmgalan vinner nåe, han är så snygg.
<3 /fladvad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback