Marie Antionette

Hej blogg. Här sitter jag och skriver om folk som var viktiga under den franska revolutionen. Jag måste faktiskt erkänna, att fastän jag älskar so, är detta inte ett så fashinerande ämna som alla andra verkar tycka att det är. Men men...
Är sugen på latte. Varmt gott kaffe med härligt skummad mjölk. MMMM..
Egentligen, smakar inte kaffe väldigt tryggt? Så som mysiga fritidsfröknar som luktar ciggarett rök och gamalt bibliotek, det lukatr ju osckså tryggt, eller hur?
Jag vet inte, men lukter är så spejsat egentligen.
På sommaren kan man nästan känna att det luktar varmt. Eller.. Ja.
På våren luktar det på något sätt snö-blöt-droppar och hela lugten lixom känns så fräsh.
äsch, jag vet inte.
Jag har tråkigt bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback